یانت وبلاگ کارکنان

ساخت وبلاگ

آه برادر. آه، خواهر. خواهر و برادر در مشکل؟ بگو این طوری نیست! این خبر که لندن برچسب لباس بافتنی خواهر و برادر در تنگه وخیم مالی بسیار غم انگیز است. با توجه به بیانیه، خواهر و برادر تا انحلال طلبان منصوب "به طور داوطلبانه برای کمک به سیم پیچ را به کسب و کار و استودیو." این ژانویه، خواهر و برادر شدن نشان می دهد مختلط خود را در لندن هفته مد مردانه با ورودی خانه جدید سبک و آیکون خواهر و برادر طولانی مدت نشان داد سرزنش -Judy. سید برایان خواهر و برادر و Cozette McCreery تولید مجموعه punchy در که منابع موجود پرنسس دایانا. من صمیمانه امیدواریم که نشان می دهد آنها وارد می شوند.

این خانه، که در حال حاضر بسیار لقب بیش از حد "گره-عقل" اختراع شد، در سال 2008 توسط برایان، McCreery و جو بیتس (از مرحوم) راه اندازی شد پس از سه تن از آنها بیش از مجموعه لباس مردانه حالی که در تعطیلات نگاه با هم و شد شدت جریان حرکت. بنابراین فقط برای تفریح، آنها تصمیم به پیوستن به نیروهای ببینید که آیا آنها می تواند چیزی جالب تر است.

هنگامی که آنها یک حزب مه 2008 برگزار شد نشان می دهد طرح های خود را، یک گروه از خریداران ژاپنی اصرار آنها مورد نیاز به فروش آن و در نتیجه داستان خواهر و برادر آغاز شد. لباس زنانه در سال 2012. معرفی شد تنها بارقه امید است که این بیانیه شرکت، اگر چه به شدت غم انگیز، حاوی وقفه کلمه. خواهر و برادر و در عین حال ممکن است دوباره افزایش یابد. صحنه مد لندن خواهد شد محل کمتر شاد، مهارت، و خرابکارانه اگر آن را ندارد.

یانت وبلاگ کارکنان...
ما را در سایت یانت وبلاگ کارکنان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : yanet yanetblog بازدید : 228 تاريخ : شنبه 21 اسفند 1395 ساعت: 13:45